Jeg vil gerne høre mere om employer branding.
Language
  • Konceptet
  • Foto
  • Illustration
  • Annoncer
  • Web
  • Onlinespil
  • Film
  • Film
  • Film
  • Banner
  • Brochure

Employer Branding koncept

Udfordring
Der er benhård konkurrence på legetøjsmarkedet og i detailhandelen. TOP-TOY, der består af Fætter BR, TOYS’R’US og NORSTAR, havde derfor behov for at få udviklet et tværgående employer branding-koncept til brug i kampen om de bedste medarbejdere.

Løsning
Med afsæt i TOP-TOY’s mission, vision, værdier og strategi har coreworkers udviklet en Employer Value Proposition (EVP) og et employer branding-koncept, som afspejler TOP-TOY’s særlige DNA. Konceptet ”Et seriøst sjovt job” udtrykker det særlige mix af arbejdsplads og legeplads, som er så specielt for TOP-TOY. Konceptet er forankret i en grundig analyse og foldes ud i et jobannoncekoncept på adskillige sprog, career site, film, brochurer, bannerannoncer m.m. Det er udviklet i tæt samarbejde med repræsentanter for de relevante målgrupper og med TOP-TOY’s HR-afdelinger, der derfor gnidningsfrit selv kan stå for forankringen på de lokale markeder.

Resultat og effekt

  • Budskabsplatformen har sat ord og billeder på TOP-TOY’s identitet anno 2012-13
  • Konceptet forener det særlige mix af leg og arbejde, som er TOP-TOY’s helt særlige kendetegn
  • En sammenhængende ekstern branding af TOP-TOY som arbejdsplads, som favner såvel Fætter BR, TOYS’R’US og NORSTAR

Navn | Name *

Jobtitel | Job title *

Email *

Emne | Subject

Besked | Message

captcha

Indtast ovennævnte tegn | Enter the above chars