Jeg vil gerne høre mere om et globalt employer branding projekt.
Language
  • Konceptet
  • Web
  • Brochure
  • Målgruppematrix
  • Annoncer
  • Annoncer
  • Outdoor/instore
  • Outdoor/instore

Employer Branding koncept

Udfordring
Som en af Nordeuropas største el- og vvs-grossister oplevede Solar, at det manglende kendskab til virksomheden var et problem ift. rekruttering af nye medarbejdere. Udfordringen var derfor at få skabt et employer branding-koncept, der sætter Solar på landkortet og sikrer, at det fortsat er de helt rigtige medarbejdere, der slutter sig til virksomheden.

Løsning
Med afsæt i Solars mission, vision, værdier og strategi har coreworkers udviklet et globalt employer branding-projekt, der når 360 grader rundt fra grundig analyse over strategi til EVP, koncept, værktøjskasse og implementering. Konceptet forener Solars medarbejdere på tværs af landegrænser som ”CAN-DO people”. Konceptet er foldet ud i et kreativt jobannoncekoncept på adskillige sprog, et career site, film, brochurer m.m. – og er internt blevet forankret via workshops, ledelseskommunikation og kampagner i tæt samspil med HR-ansvarlige i de lokale markeder.

Resultat og effekt

  • En identitet og et koncept, alle Solars medarbejdere kan genkende
  • Øget intern stolthed og øget fællesskabsfølelse på tværs af landene
  • En sammenhængende ekstern branding af Solar som arbejdsplads, der tydeligt afspejler Solars særegenhed og kvaliteter som arbejdsplads

Navn | Name *

Jobtitel | Job title *

Email *

Emne | Subject

Besked | Message

captcha

Indtast ovennævnte tegn | Enter the above chars