Language

Budskabsplatform (EVP)

At tage en position og skille sig ud er fundamentet for et stærkt employer brand.

Et stærkt employer brand bygges op om en unik employer value proposition (EVP). En EVP er en samling af udvalgte argumenter, virksomheden kan bruge for at markedsføre sig som arbejdsplads. En EVP kan anskues som et lager af budskaber, der aktiveres efter behov. Eller med andre ord: til produkter hører USP’er, til arbejdspladser EVP’er.

En stærk EVP er resultatet af en intern analyse af bl.a. mål, værdier, ønskeprofil og målgrupper krydset med eksterne konkurrent- og driver-analyser. Og færdiggjort på en sproglig begavet og kreativ måde, der koger det sammen til en unik position som arbejdsplads. core:workers har betydelig EVP-erfaring, som ofte danner grundlaget for den videre udvikling af employer branding-koncepter og -materialer.

Vil du vide mere, så send os en mail via boksen i højre side. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at ringe på 39 11 12 13.

Navn | Name *

Jobtitel | Job title *

Email *

Emne | Subject

Besked | Message

captcha

Indtast ovennævnte tegn | Enter the above chars