Topdanmark

I Topdanmark kan du være mere dig. Du får en sjovere arbejdsdag, et sundere arbejdsliv og en modigere arbejdsplads. Det er Topdanmarks medarbejderaspiration og essensen i fortællingen om Topdanmark som en attraktiv arbejdsplads.

Core:workers har gennem sprint og co-creation analyseret arbejdspladsen og målgrupperne og udviklet en strategisk og kreativ Employer Branding-strategi, der sætter kulør og kant på Topdanmark som arbejdsplads. Strategien er leveret i en Employer Branding Playbook med målgruppeprofiler, Employer Value Proposition (EVP), Employer Promise, kreativt koncept og aktiveringsplan. Employer Branding Playbook’en sætter Topdanmark i stand til løbende at aktivere og levere fortællingen på tværs af deres vigtigste kontaktpunkter med nuværende og potentielle medarbejdere.

Core:workers har også hjulpet med udvikling af struktur, design og indhold til Topdanmarks karrieresite og af konkrete materialer som eksempelvis Employer Branding-videoer.

Categories